Get to know me tag

 
Min första videoblogg!! Ni får verkligen ha överseende med att jag inte är sådär JÄTTE bekväm framför kameran ännu, och min närkingska haha. Hoppas ni orkar titta :) 

PS. Missa inte alla bloopers i slutet ;)
Anonym

vad står på din arm?

Anonym

och har du opererat nånting asså skönhetsoperation?

Linda Lövberg Hjären

Roligt med video inlägg, funderar själv på att börja med de :)

Svar: Vad kul att du tycker det! Hoppas du fortsätter titta i framtiden :D Ja gör det, så får jag följa dina :)
Johanna Larsson

FrökenTV, bloggen om tv och film

kul video :D

Svar: Åh tack vad glad jag blir! Hoppas du fortsätter titta i framtiden :D
Johanna Larsson

anannanland.blogg.se

Vad roligt med videoblogg!

Svar: Vad kul att du tycker det! Fortsätt gärna kolla på framtida videobloggar :D
Johanna Larsson

Matilda Berlin

Åhh vad kul med en videoblogg! Älskar verkligen tröjan du har på dig! Var kommer den ifrån? =)

Svar: Vad glad jag blir! Åh tack snälla :D aliexpress faktiskt, kan länka:)
Johanna Larsson

Linda Lövberg Hjären

Klart jag kommer fortsätta, och ska försöka börja också :D

Svar: Vad kul! Jaa gör det:D
Johanna Larsson

Elise

Vad kul med vlogg! :D

Svar: Åh vad roligt att du tycker det! Kolla gärna i fortsättningen:D
Johanna Larsson

Jenniey Love

Vad roligt med en Vlogg. Funderar också på att börja lite smått med det. kramiz<3

Svar: Vad kul att du tycker det! Ja gör det, så kan jag börja kolla på dina med :D Kram
Johanna Larsson

radhuslivet.se

Älskar när bloggare lägger upp videos istället för vanliga blogginlägg :)

Svar: Blir så glad!! Hoppas du fortsätter kolla i framtiden också hihi :D Ha en fin kväll!
Johanna Larsson

William

härlig video :D väldigt charmigt ^^

Alina

Vad fin du är :)

Sandra

Asså fin blogg!!!!

ida

du verkar superhärlig! kommer verkligen fortsätta kika in här