Mannen i mitt liv

Bättre bilder på outfiten kommer.

Som vissa kanske sett så har jag en tatuering på armen, den tatueringen fick jag i födelsedagspresent av min kille. Det står "morfar" och anledningen till att jag valt att tatuera in det tänkte jag dra nu.

Min morfar är en sådan person som alltid ställer upp, oavsett vart jag är, hur jag mår eller vad jag gör så finns han där och om han så måsta tvinga sig på så gör han det för att visa att man aldrig är ensam. Han tillhör ju den äldre generationen och är därför lite gammalmodig och är inte typen som uttrycker sina känslor i ord, men han visar det klart och tydligt med handlingar. Han är den som cyklar 2 mil endast för att hälsa på mig på mitt jobb och visa att han är stolt över mig. Han är den som blir irriterad om man försöker betala för sin egen mat, för det är hans sätt att visa att han tar hand om mig. När jag var i yngre tonåren och tyckte det var pest att vara hemma hos mina föräldrar ute på landet så var det honom jag fick bo hos. Min morfar är mitt allt, mannen i mitt liv. Så därför fick han den platsen på min arm. Många tatuerar sådana typer av tatueringar när någon gått bort, som en hyllning, men jag vill hylla honom nu när han fortfarande är här, det är viktigast för mig, att han vet vad han betyder för mig nu.